Miután világhír lett az Index bedőlése, az MTI is mutatott néhány képet a tüntetésről

Az Origo viszont legalább Gyurcsány-Momentum-Horngyulázott egyet.

Résztvevők az Index-ügy miatt szervezett tüntetésen a budai Várban 2020. július 24-én.
Résztvevők az Index-ügy miatt szervezett tüntetésen a budai Várban 2020. július 24-én. Fotó: MTI/Szigetváry Zsolt

Este fél 10-ig egy szót sem írt a közpénzből fenntartott Magyar Távirati Iroda arról, hogy pénteken gyakorlatilag megszűnt az ország legnagyobb újságja, az Index, miközben a világsajtóban szinte mindenhol téma a Fidesz legújabb médiaügyi leszámolása.

Fotókat is mindössze az újságírók mellett szervezett tüntetésről közöltek, szemérmesen annyit tartva fontosnak megjegyezni róla, hogy: „A demonstrációt az Index főszerkesztőjének elbocsátása után szervezték.”

Résztvevők az Index-ügy miatt szervezett tüntetésen a Margit hídnál 2020. július 24-én.

Résztvevők az Index-ügy miatt szervezett tüntetésen a Margit hídnál 2020. július 24-én.Fotó: MTI/Szigetváry Zsolt

A hazugságai miatt perek tömegét elvesztő Origo eközben azzal hülyíti olvasóit, hogy „Gyurcsány Ferencék nyerték az indexes belháborút”, de szerintük az Index Momentum-közeli is volt, a lap kicsinálásra szegődtetett egyik aknamunkás pedig valójában Horn Gyula egykori bizalmi embere.

Kapcsolódó hírek