336 milliót vert el a kormány két hét alatt óriásplakátokra

A jó hírek minden pénzt megérnek.

Koronavírus - A gazdaságvédelmi akciótervet népszerűsítő
A koronavírus-járvány miatt elindított gazdaságvédelmi akciótervet népszerűsítő óriásplakátok Pécsen 2020. május 3-án. Fotó: MTI/Sóki Tamás

Mintegy 336 millió forintot költött a kormány a „gazdaságvédelmi akciótervet” népszerűsítő óriásplakátokra május első két hetében, írja az Index Csárdi Antal LMP-s országgyűlési képviselő közérdekű adatigénylése nyomán.

A Miniszterelnökségi Kabinetiroda válaszában kitért arra, hogy idén a május 1-16-ig tartó kivitelezési időszakban 4260 óriásplakátot rendeltek,

ennek költsége bruttó 335 923 033 forint.

Ez azonban csupán részköltség, az öndicsérő kampány ugyanis még megy, a teljes végösszeg majd a zárás után válik ismertté.

„Tájékoztatókampányra” egyébként mindig akad egy kis pénzmag: nemrég a G7.hu nyomán számoltunk be róla, hogy nemrég egy 6 milliárdos szerződést sikerült kötnie a Miniszterelnöki Kabinetirodának a kormányközeli Balásy Gyula médiaügynökségeivel, melyek az elmúlt években is már mintegy 100 milliárd forintot húztak be hasonló megbízások ürügyén.

Orbán nem áll le, megfenyegette a több százezer Pride-felvonulót

Újabb számok mutatják: tovább nőtt a Tisza Párt előnye

Azahriah: már csak az „értelmileg és mentálisan visszamaradott véglények” szavaznak a Fideszre

Bezár a répcelaki sajtgyár, Németországba kerül át a népszerű sajtok gyártása

„Káosz, szétesés, összeomlás, hazugság” – Durva megszorítást rendelt el a kormány

Összeomlott a vonatközlekedés a Budapest-Győr vonalon