Összeomlott a MÁV jegykiadó és jegyértékesítő rendszere

„Műszaki hálózati hiba, az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt jelenleg nem működnek a jegykiadó automaták, az online jegyvásárlási rendszerből sem lehet menetjegyet váltani. A korábban megvásárolt jegyeket pedig nem lehet átvenni az automatákból” – közölte a MÁV kedd reggel a Facebook-oldalán.

A vasúttársaság azt javasolja, hogy a jegypénztárakban vagy a MÁV mobilalkalmazás segítségével vásárolják meg az utasok a menetjegyüket. Az applikációval váltott jegyet okostelefonon lehet bemutatni a vonatokon a jegyvizsgálóknak.

Az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt jelenleg nem működnek a jegykiadó automaták, az internetes jegyvásárlási…

Posted by MÁVINFORM on Monday, September 9, 2019

A MÁV egyébként a posztban se elnézést nem kért az utasoktól, se a türelmüket, ahogy azt ilyen esetben civilizált cégek szokták, mindössze annyit vetették még oda, hogy a hiba helyreállításáig a vonatokon is pótdíjmentesen vehetők meg a menetjegyek.

Tegnapi hír volt, hogy vasárnap estétől hétfő hajnalig a Keleti pályaudvaron sem lehetett jegyet venni, mert

az éjszakai pénztáros lebetegedett, és nem tudták hirtelen pótolni.

Frissítés (10:47) – A MÁVINFORM egy Facebook-kommentben azt közölte, „negyed tizenegyre elhárították a hibát, így ismét működnek a jegyautomaták, valamint az internetes vásárlás”.

Meglepő számokat közölt a MÁV, rengeteg pénzt fizettek vissza az utasoknak augusztusban is

Kisiklott és az árokba dőlt egy vonat Magyarkútnál, 20 fő utazott rajta

Mozgó vonatból ugrott ki egy gyermek, mentőhelikopter vitte el

Lázár János bemondta: visszafordíthatatlanul a megújulás útjára lépett a MÁV-Volán csoport

Mindenki megnyugodhat, elmúlt a veszély: visszavonták Ruszin-Szendi fegyverviselési engedélyét

Rendőrök jelentek meg Ruszin-Szendi Romulusz otthonában