„Műszaki hálózati hiba, az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt jelenleg nem működnek a jegykiadó automaták, az online jegyvásárlási rendszerből sem lehet menetjegyet váltani. A korábban megvásárolt jegyeket pedig nem lehet átvenni az automatákból” – közölte a MÁV kedd reggel a Facebook-oldalán.
A vasúttársaság azt javasolja, hogy a jegypénztárakban vagy a MÁV mobilalkalmazás segítségével vásárolják meg az utasok a menetjegyüket. Az applikációval váltott jegyet okostelefonon lehet bemutatni a vonatokon a jegyvizsgálóknak.
A MÁV egyébként a posztban se elnézést nem kért az utasoktól, se a türelmüket, ahogy azt ilyen esetben civilizált cégek szokták, mindössze annyit vetették még oda, hogy a hiba helyreállításáig a vonatokon is pótdíjmentesen vehetők meg a menetjegyek.
Tegnapi hír volt, hogy vasárnap estétől hétfő hajnalig a Keleti pályaudvaron sem lehetett jegyet venni, mert
az éjszakai pénztáros lebetegedett, és nem tudták hirtelen pótolni.
Frissítés (10:47) – A MÁVINFORM egy Facebook-kommentben azt közölte, „negyed tizenegyre elhárították a hibát, így ismét működnek a jegyautomaták, valamint az internetes vásárlás”.