Jogsértő volt a TV2, amikor csak a Fidesz ajánlásairól számolt be

Kimondta a Kúria, hogy a TV2 jogszabálysértést követett el, amikor csak arról számolt be, hogy a Fidesz-KDNP leadta az ajánlásokat az EP-választás előtt, pedig a kormánypártokkal egyidőben a Jobbik és a Momentum is megtette ezt.

A csatornának fizetnie ugyan nem kell, de amellett, hogy „eltiltották a további jogsértéstől”, három napon belül a végzés rendelkező részét az egyoldalú közléssel azonos napszakban és ahhoz hasonló módon kell közzé tennie.

A 24.hu felidézi: a TV2 azzal védekezett, hogy a fontos hír szerintük az volt, hogy a Fidesz adta le elsőnek az ajánlásokat, emiatt annak nincs hírértéke, hogy ki következett utánuk. (Habár azóta már kiderült, hogy még csak ez sem igaz, mivel a Jobbik adta le elsőnek az ajánlásokat.)

Kapcsolódó hírek