Belföld

Magyar Péter üti-veri Orbán Viktort, saját követői is kinevetik a miniszterelnököt

Belföld

Orbán Viktor tombol a Facebookon, elege van mindenből

Baleset

Nagy baleset Budapesten, több busz is késik

A közmédia saját „választási irodát” indított, hogy megfigyelje saját magát, jól bánik-e a pártokkal

A közmédia hétfőn létrehozta a Közmédia Választási Irodát (KVI), amely azt ellenőrzi, hogy

a közmédia médiatartalom-szolgáltatásai az európai parlamenti választás és a kampány ideje alatt is megfeleljenek a Közszolgálati Kódex előírásainak és a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek

– magyarázta az „iroda” kedden az MTI-nek.

Közleményükben azt írták, hogy a KVI felügyeli majd a politikai reklámok jogszerű és a választási esélyegyenlőséget biztosító közzétételének megvalósulását, a választással összefüggő egyéb médiatartalmak – hírműsorszámok, politikai tájékoztató műsorszámok – vonatkozásában a listát állító jelölő szervezetek kiegyensúlyozott szereplési arány szerinti megjelenítését, valamint a közszolgálati médiaszolgáltatások műsoridejének ennek megfelelően történő elosztását.

A Duna Médiaszolgáltató – a Duna Televízió és a Petőfi Rádió – naponta három alkalommal, a 6-8, 12-14 és 18-20 óra közötti idősávokban, megszakítás nélkül köteles biztosítani a politikai reklámok közzétételét úgy, hogy a listát állító jelölő szervezetek politikai reklámjait egymást követően, blokkosítva teszi közzé a jelölő szervezet által megjelölt napon és idősávban. A politikai reklámok megjelenési sorrendjét az esélyegyenlőség biztosítása érdekében naponta változtatni kell – olvasható a közleményben.

Kapcsolódó friss hírek

Holttestet találtak az utcán Szentesen

Elképesztő pénzért kelt el Magyar Péter „női” napszemüvege

Aláírásgyűjtő aktivistákat vertek meg Budapesten

Busz és villamos karambolozott Budapesten

Orbán Viktor a kolostorkájában fogadta Irakli Kobakhidzét

Rémhír terjed a TikTokon a betétek befagyasztásáról, az MNB feljelentést tesz